Thursday, July 22, 2010

Antara kucing dan burung...


lucu, tapi kadang-kadang perkara inilah yang selalu jadi kat kita... perception...





di suatu petang yg nyaman....sedang saya syok2 tidor terasa ada sesuatu melompat atas kepala saya..



kendian, benda tu bergerak ke badan



rasa cam kena patuk kat perut..... takkan kutu kot?



bila toleh.... rupenyer si ijou, burung tecik yg tuan saya baru beli semlm



saya suruh ijou gi main jauh2, saya xmau kawan ngan dia....lagipun saya ngantuk giler ni



tapi dia xmau, and masih patuk2 saya



pastu masih nak naik atas bdn saya, berat gak si ijou ni.



tak lama kendian, saya dengor dia tgh patuk benda lain lak... rupanye mengerjakan hp tuan saya



saya pun jerit "Oi! rosak nanti, tuan marah lah".



dia melawan lak tu



masa saya nak luku kepala dia sedas, tuan saya lalu lak



akibatnye saya dihukum tanpa dipanggil utk membela diri



oh.... di manakah keadilan? bukan saya yg wat tuan~~

No comments: