Thursday, April 23, 2009

TAHLIL BUAT ARWAH SUNARTIE DAN KELUARGA

Hiba rasa dihati mengenangkan rakan seperjuangan kini berada di alam barzakh bersama suami dan anak lelaki tercinta. Masih ingatkah lagi di awinsjclarke.com blog, aku telah menceritakan kisah hidup beliau dan gambar beliau terpampang di muka surat khabar KOSMO!.

Sempena akhir semester kedua ini, kelas aku dari OM771 2A telah membuat lawatan ke Tg. Karang, Selangor dimana Arwah Sunartie disemadikan bersama Arwah Samsul dan Ammar Firdauz beserta sedekah al-fatihah semoga rohnya tenang disana.

Terima kasih kepada MilFadzilah (Mel) kerana dia dan keluarganya sudi membuat kenduri tahlil yang diadakan pada 18 Apr 09 bersamaan Sabtu.

Gambar2 dibawah akan memberitau gambaran sebenar situasi pada hari tersebut:



::Dari kiri : Ammar, Sunartie, Samsul (disemadikan disatu liang lahad)::



::Sunartie sebaya dgn aku kini telah menemui Illahi::


::Kawasan perkuburan di Tg. Karang::

Sementara itu, di rumah Mel ada beberapa gambar yang aku sempat posing tengah mata bengkak dan merah bak saga. Perlihatkan :



::Wajah2 hiba di rumah Mel (Belah kiri tu Mimi sesama team dgn Sue n aku masa sem 1)::




::Dari kiri Sani dan Emil::

::Dari kiri Mel, Kelly & Aween::

::Awin & Kelly::

::Awin & Farah Ahlami::

::Dari belakang Aween, Faiz, Farah::


::Amir sedang khusyuk membaca Yasin::


::Rakan2 sekelas yang sudi meluangkan masa utk ke Tg.Karang (95km dari UiTM)::

No comments: