Tuesday, May 5, 2009

Miss to Puan Azizah aka K.Jijah

Wah.. Tersangat lah gembira aku melihat k.jijah dah menukar statusnya kepada the next level .. mula naik pangkat as Academic head now naik pangkat lak jadi isteri org ... harap pangkat seterusnya jgn ditunggu lama2 kay k.jijah! ahakz...

Aku pergi dengan my mom and cousin aku yang nasib baik dia pun tau2 jugak nak ke arah Masai tu.. tapi dengan pertolongan Nora gak laa aku sampai ke rumah k.jijah tu.. Agak confuse nak ke sana tapi akhirnya kami menjumpai jalan pada pd jam 4pm... agak lewat lah jugak ke rumah k.jijah tapi still tetap meriah dengan kehadiran para tetamu dan juga student2 cosmo yang aku terserempak (wafi and the geng) siap amik gambar lagi dgn camera baru dia tu.

Masuk je rumah k.jijah terus je makan .. lapar la katakan .. huhu yang best tu biskut yogurt yang dibagi utk bawa balik pun aku bedal .. punya la sedap~ bagus tul idea k.jijah bagi biskut utk tetamu so boleh laa makan after mkn something yang oily kan.

Gambar2 Pn.Jijah yang sempat aku snap.. dan paksa berloving2 dgn hubby tercinta :


Malu2.. jijah malu~~ chewah nyanyi lak (What a nice couple)


Mak aku pun join gak gambar ni .. heheh


K.jijah yang berseri2

Aduss apsal aku nampak besar sangat sini..


Mak bertemu Mak.. ahakz

3 comments:

Bb Hussain said...

waaa..jelingan manja seorang suami kepada isteri tercinta..so sweet..n betul kak jijah memang berseri..

sally ke? said...

ceewwaaah..pasni kamu la pulak kan mosjc.ahakss...pang..pang...kopang...kopang..kopang...bing..gibing...gibing...kekekkekekekke

awinsjclarke said...

huhu... nanti semua amik gambar dengan aku.. jadi kecik.. pasal aku pengantin yang "terover cute" ..heheh