Friday, May 22, 2009

Nama Tema Baru

Di atas permintaan ramai dari kawan se~facebook~ku, saya sebulat suara menyokong pertukaran Nama Tema saya sebelumnya DATO'M ke MAZUINE SANGUINE PENGUINE.

Kenapa saya memilih nama tersebut?

MAZUINE - Mazuin tu nama saya pastu tambah E kat belakang tu pasal E tu kan elektronik.. biasa org letak E kat depan tapi saya letak E kat belakang menandakan saya ni orang nya unik sukakan lain dari yang lain. chewah!

SANGUINE - ni kena check lebih lanjut dgn bibi (dia pakar sikit bab2 personality plus ni) serba sedikit penerangan .... kat sini http://www.oneishy.com/personality/sanguine_strengths.php

PENGUINE - binatang kesukaan aku pasal dia sangat comel and bentuk badan pun leh gak laa category cam aku gak .. tambah E tu pasal nak ryhme kan semua perkataan kat atas tu ...


If rasa tak sesuai ke apa ke ... comment laa k! take care!

6 comments:

Bb Hussain said...

oh i like yea..hehehhe..

awinsjclarke said...

Bibi: tangku tangku... ko n kak ecah kan punya keje ni .. huhu

Bb Hussain said...

beb..aku baru perasan kau buat company director signature kat atas tuh..
no wonder zaifa pernah tanya aku..kau ni GM cosmo ker..hahahah..

awinsjclarke said...

ahakz... aku saja je letak atas tu .. cam cun jer signature aku tu .. so aku pun letak kat atas blog tu. Insyallah if position CD aku ni berjaya... aku takkan lupakan korang ahakz!

Unknown said...

keh keh keh.. rhyme la MSP (mazuine sanguine penguine) nnt kalo bukak company letak MSP corp.

x leh angkat seyy ada signature plak tuh...

awinsjclarke said...

Wah .. k.ecah.. MSP Corp ek? Wow cam best je tu .. nak wat busines apa tu? or MSP Trans ke .. wat bas dari pontian gi johor gi singapore pastu terus gi Sarawak.. huhu..