Sunday, July 19, 2009

1-year Anniversary Engagement

Eceh2 kenangan kami bersama:


Dah setahun dah kami bertunang so ingatkan dia lupa suddenly dia yang ckp aku "S..., u dah lupa eh esok hari apa?" ahaha, rupanya dia ingat .. aku saja je wat tak tau kan ... tapi gift dah bagi cuma tak bagi on the date bagi lagi advance.

So we spent byk laa masa on sunday tu ... malam sebelum tu stay rumah dia tapi lain bilik OK.. hehe borak2 dgn mama dia, her sister umeen, and another sister ezad (baru balik dari Ukrain for her semester holidays) best laa borak2 dgn family dia. But I ni biasa laa dgn org lain tak malu, tp dgn mama dia ni ..asik cam tak kena jer .. nak tolong pun mak dia x bagi, dah laa tu bgn lambat masa pagi tu(aduss memalukan bukannya first time berkali2 camni ..hehe) .. pastu mama dia siap buka lagi comforter yang ada kat atas katil tu gantikan dgn yang baru .. uish malu aku dibuatnyer.. treated like a princess laa... mama dia dah siap masak NASI LEMAK SAMBAL SOTONG fuhhh power tu.. lupa lak nak amik gambar ek! erm... I did give her compliment on the dishes.

Masa malam tu belikan mama dia manggis and rambutan yang ada jual kat belakang pasar sungai way... murah jer 2 kilo lebih sikit baru RM5 and rambutan selonggok RM1 jer... huhu rambutan tu kena makan within 2 days.. if tak nnti dia berair.. coz rambut dia pun dah layu sesikit(uish cam lucah jer statementku itu... )... at least bagi kan something x laa tangan kosong. hehe Papa masa sampai pun baru balik dari mana entah selamba jek pakai seluar pendek bawa kereta. hahaha .. teringat my dad bila dia selalu kat luar repair kereta dgn seluar pendek and baju t-shirt putih pastu ada patch kesan minyak ... ahakz. Papa dia mmg suka manggis, terus je dia capai manggis yang I belikan tadi.

Satu benda yang aku suka sangat dengar dari mulut mama dia is dia ckp "Awin, dah nampak makin kurus? Kenapa sakit ke?" hehe ... wah baru turun 2 kilo dah nampak ek.. erm.. ni kena kuatkan determination nak kuruskan badan ni.. baru best kan. So utk hari isnin and seterusnya aku nak puasa laa sampai 3 bulan until ramadhan .. fuhh. kena kuatkan semangat! chayuk...

So ada laa sikit gambar yang sempat aku rakam for my anniversary gifts ni :



hehe .. hadiah ni dia belikan coz i tak nak teddy bear dia cari laa alternative lain
So yang ni nak letak dalam kereta laa.. baru cute

then ada gelang swarvoski tu.. dia belikan coz dia tengok aku dah ada alergik pakai gelang tangan emas yang celup jer.. so dia belikan gelang tu... tapi not on that day laa a week before our anniversary

ok ... ni laa rangkaian barang yang dia belikan ..yang transformer tu aku suka sgt so dia pun belikan utk aku letak kat tempat letak petrol kereta bumble bee ku itu ooo cuma donut tu jer aku beli sendiri coz nak wat prank kat dia.. well as I knew it he did bite on it... wahaha nakal kan aku!

blurry sikit tapi cantik laaa tone of color ni..





4 comments:

Anonymous said...

love ur story about that prank donut...wahahaha....

awinsjclarke said...

arlena>> yeah.. well I did get him well done.. :) wink3 sian dia.. sorry ek syg if u read this ahakz

Unknown said...

happy aniberseri yek awin.. semoga kekal hingga ke jinjang pelamin seterusnya ke akhir hayat.. aminnn

awinsjclarke said...

k.ecah>> aniverseri... siap ada 'seri' lagi.. ahakz.. yeahhh thankuuu very da much! Pray goes the same to you too! muah3x