Tuesday, July 21, 2009

"BENDA ITU"




Apakah benda itu ek?

waaaa mlm tadi aku berkeseorangan di ofis sementara menunggu bibi pulang dari kelas. Biasa laa if stay back kat ofis ni sampai 2am pun pernah last2 semester pun, even tido kat situ pun pernah tapi kena ada someone laa temankan. So, nak dijadikan citer malam tadi dah plan nak balik pukul 11pm or 11.30pm ke coz nak surf internet for my research and assignment yang kena buat sebelum jumaat ni.

Call la bibi tanya dia ada kat mana, just to confirm with her about my staying at her place. Dia cakap kat rumah ada Apid so terus balik rumah pun boleh sebenarnya. Tapi aku yang insist nak stay kat ofis tu, tak nak la menyusahkan orang kan. So, after the colleagues (ayu, sri, munni, erwan, nora, arlena) dah balik, aku pun join dorang sekali ke car park Persada Johor untuk amik si bumblee bee tu and park kat bawah college jer.

Then, terus naik atas gi bilik ofis tapi masa tu pak guard takde kat bawah... coz nak cari dia utk informkan yang I'll be there until 11pm or more... so just went up and put my things and turun balik ke bawah coz nak cari pak guard tu semula tengok dia masih xde however the pintu besar dah bermangga dari luar ... apa lagi cuak laa aku dibuatnya... so aku pun buat tak tau jer and amik hp no pakcik tu terus aku call dia dari bilik ofis jer... nasib baik dia jawab dia kata dia kuar jap beli makan. Well, aku tak kisah so terus nak wat keje kat atas.... then suddenly...

.... bila toleh je belah kiri tempat meja my academic head tengok cam gelap jer.. lepas tu lampu tu hidup balik.... erm.. aku rasa something fishie ni .. arghhh tak pe la sambung laa wat keje balik .. tapi at the same time mata mergerling ke arah tempat tadi... YEAHHH kali kedua.... it did padam lagi lampu tu... apa lagi aku pun menggelabah lah... terus jer call pak guard tu dia kat mana .. fuhh nasib baik dia kata dia dah kat bawah tengah makan.. so selamat laa jugak tapi masih lagi dlm gementar lagi.. so aku pun packed all my things .. laptop tu mmg aku tak tutup coz nak bacaan yasin tu berkumandang sampai laa aku ke bawah... fuh...

tapi sebelum nak tutup pintu tu aku sempat lagi nak test tutup lampu depan tu as to aknowledge betul ke lampu tu betul2 switch off.. so aku test one by one switch yang ada kat dinding tu... coz switch lampu ada tiga utk coverkan lampu for the whole office ... so lampu yang it did off sekejap tu is exactly the nearest one to the door...wuu~~~ada something yang t0uch it tapi tak sempat abis dia tutup the switch coz the light did come back after a short while... sooo korang faham2 jer laa yerk...

k chow chin chow .. ada lagi citer hot ttg BENDA ITEWW di PORTDICKSON N9 yang pernah I experience tapi tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.... part 2 pulak k

6 comments:

Anonymous said...

tang last paragraph tu...need further explanation..apesal aku lmbt tgkap nih....

awinsjclarke said...

arlena> okeh dah ... betul kan balik...
creepy tak?

Abdul Wafi said...

wahhhhhhhhhhhh.... serem mak.

hahahaha. btw, takpe la. U just popular je. Thats why la mende2 ittew nak autograph. hehe

awinsjclarke said...

wafi>> ermm... quite seram laa goose bumps all over.. .tapi manage to over come it.

Yo la sangat popular ... ada kan betul dia minta signature pengsan i on d spot...heheh

Unknown said...

hahaha.. apsal la ko stay pat atas samapi kol 11 pm win... giler sehhh.. mmg benda2 ittew akan keluar mengganggu lepas kol11 gaknya.. heheh.. seb baik dia x menonjolkan muka adoyay..

hish.. dah ler jgn nak berani2 kan diri kat situ ok.. awak tuh dah ler SWEET BLOOD..

awinsjclarke said...

k.ecah > tu la kebetulan lak masa tu pakcik tu takde agaknya .. tu yang dia rasa cam dia berMAHARAJALELA la so tu yang nak KENAL dgn i tu.. ahakz...

hehe SWEET BLOOD ek .. habis laa kena kencing manis BENDA ITEWWW... Huhu