Monday, March 16, 2009

Cair beb ... cair Wa.

NORAH JONES @ ALANIS MORISSETE @ JASON MYRAZ ..

artis2 kat atas tu laa yg aku rasa si Yuna ni cuba try amik sikit gaya nyanyian dorang and make it as her own unique singing style. Mmg tak salah but dia mmg dah terkeluar dari senarai masyarakat melayu yang selalu nak ikut gaya SITI NURHALIZA laa , P.RAMLEE laa, mcm takde genre lain dorang nak ikut.

Yang pasti BEYONCE tu ikut style aku nyanyi .. mmg tak dinafikan lagi huhu... ahakz
If R&B version .. ko serah jer laa kat aku .. leh aku gayakan dalam bentuk lagu dangdut pun aku leh wat jadi R&B version.

Nak cakap pasal dangdut lak, si AYU bagi jer laa lagu apa pun tetap jadi lagu DANGDUT ... ahakz.. mmg dia ratu dangdut cosmo .. kalau korang nak tau ler!

Si SALLY tu suka style lagu si YUNA ni pasal cam selamba kot, coz dia ni pun jenis selamba.. and nama samaran pun LAKON LAYAR. So bagi jer babak apa kat dia ni .. sure sume menjadi.. ahahhah..

babak citer pasal org .. di sambung ke post seterusnya .. so jgn lupa utk mengikut babak seterusnyer


chow see ya!


3 comments:

Bb Hussain said...

Apa kena mengena tajuk cair dgn yuna nih..pastu ayu suka dangdut erk..sally mmg ku tahu la sikapnye..huhu...behave sikit sally..pregnant tuh..hahaha..

awinsjclarke said...

oooo aku rasa so the cair .. bila dgr suara si Yuna ni .. mmg best giler..

bebudak cosmo tu just cerita tambahan jer... huhu... untuk menyerikan lagi keadaan.

sally ke? said...

hm..aku rasa sore aku mmg sket2 mcm tu.HAHAHAHAHAHA....(smbl berlakon layar)