Wednesday, March 18, 2009

Pakej Ransangan Ekonomi Ke-2

Uwaaa aku tak layak untuk apply P.R.E ke-2 coz aku (see below) :

  1. aku dah bekerja tetap
  2. aku pun bukan penganggur
  3. pastu aku lak part time kat UiTM tu
  4. pastu aku dh melepas 2 sem... rugi beb .. if dpt apply pun
  5. aku dah ada tajaan tiket bas dari pontian-pudu-pontian (kirapenaja la tu kan)
  6. umur aku pun dah lebih 35thn (huhu... tak delaa sajer jer tu)
So aku dah melepas RM10,000 yang dijanjikan oleh kerajaan. (*click the link)

Xpe laa harap aku dapat rezeki lain dari Allah swt, geng2 aku ker yg baik hati nak sponsor aku blaja, kawin, beli rumah.. huhu.. ada ker..

apa yang pentingg..... KERJASAMA~~~~ dan ming ming juga!~~~

3 comments:

Bb Hussain said...

aku nak apply ke tak nak erk??
aku dpt email gak dr fakulti semalam..
tp aku part time..
kalau nak kena convert full time..
perlu ke tak ni..
hana cadangkan amik jek..
tolong bg cadangan pls..heheheh

sally ke? said...

aku cdgkan amek gak.alang2 ko dah brenti keje.

untuk awin...aku cadangkan ko apply dari menj.kekekekkeke

awinsjclarke said...

Cadangan ditutup.