Monday, March 30, 2009

SUSHI KING 2009

Yeah mmg kami telah ke sushi king, mengidam benar rasanya nak makan sushi kat sana. Harap2 ada laa diskaun RM2 utk semua plate tapi tengok rupanya belum start lagi .. bulan april ni baru nak start.. tension aku!

so tengok la pic2 kami ni:


::Masa ni aku kelihatan cun lak.. arlena comel sikit jer..huhu::



::Hana menikmati sushinya::



::Yati yang pelahap::



::Duta Sushi 2009::



::Dua2 ni kembar, tapi perasan tak dua2 ni tengah posing 'gatai'::




::sushi yang dipilih::



::sushi yang dipilih::



::sushi yang dipilih::



::sushi cheese yang best::





::Ni lah hasilnya!::

3 comments:

Bb Hussain said...

tu lah padahnya pg sushi tak ajak aku..dah kan promotion tak start lg..hahahha..
arlena tuh takde pose lain erk..sama jek cam dulu time kita pg sushi (pic 2)

Unknown said...

huh.. mish having sushi with u awin n anak mr lim..

yum yum yum

awinsjclarke said...

BB> AHAKZ ni dah masuk bulan april .. apa lagi jom la gi.. leh kita tibai sampai 20 pinggan.. mkn sampai kenyang!! haha

k.ecah> laa mmg laa miss that moment too... lagi dgn si lidah pendek tu .. (mampus aku kalo si alicia baca comment aku ni) huhu... bestkan.. jom laa akak. this month.. bawa sekali ur lil' munchkin together!